遊戲名稱:Hotdog Hotshot 熱狗大亨
遊戲語言:英文
檔案格式:rar
檔案大小:58.7MB
遊戲類型:模擬經營
遊戲版本:簡易安裝完整版
遊戲簡介:      
        Become a Hotdog Hotshot in New York City! Compete against other vendors in a reality TV show and win the coveted Golden Hotdog! Keep your customers full of delicious wieners and serve up tasty treats to eliminate your competition and become the best at broiling bratwursts! Put out pretzels and send out soda, but make sure to get the orders right and work as quickly as you can in the fast-paced and fun Time Management game.

    * Fast-paced gameplay
    * Hilarious characters
    * Win the Golden Hotdog!

System Requirements:

    * OS: Windows XP/Vista
    * CPU: 1.0 GHz
    * RAM: 512 MB
    * DirectX: 9.0
    * Hard Drive: 73 MB















*這遊戲真的超難找的 網路上所找的全部載點都是執行後幾秒馬上關閉(我找了超過10個以上的載點,全是一模一樣的60.6MB的免安裝檔,98%都無法玩),總算給我找到可以順利運行的載點了,因為太難找到可以順利執行的,一度本想放棄這個遊戲 還好有國外網友再改製更完美的方式讓這遊戲能順利運行(這款似乎是Flash遊戲所以無法用正常模式開?),聽說其他網路上的免安裝檔都只能用暴風影音開才能玩(有的人能玩..有的人不能玩.. ),這是之前有網友寫信來詢問我這款遊戲,我就一直找了好幾個禮拜,雖然是個簡單的遊戲,但沒想到會那麼難找到正常的檔...下列載點我自己測試過可順利執行後還沒開始玩,希望它值得我找了那麼久辛苦的時間...

轉貼載點1(HF空間):按我下載
轉貼載點2(RS空間):按我下載
轉貼載點3(FF空間):按我下載
已確認過載點及下載後的檔案皆無誤
arrow
arrow
    全站熱搜

    趴弟﹏群仔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()